سایت گلاس کستل همیشه

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
14:32
دو شنبه 31 خرداد 1400

شیشه دید چگونه کار می کند؟
در تجهیزات مهندسی BM ، ما طیف وسیعی از عینک دید را تهیه می کنیم.  سایت گلاس کستل  صنایعی مانند غذا و نوشیدنی ، تقطیر و دم کردن از عینک بینایی در کل سیستم خود استفاده می کنند و برای مشاهده مایعات موجود در فرآیند خود به آنها اعتماد می کنند. در این مقاله ، ما به نحوه کار عینک دید و انواع عینک دید در دسترس خواهیم پرداخت.


شیشه دید برای چه استفاده می شود؟
شیشه دید یک لوله شفاف است که برای مشاهده سطح مایع موجود در یک مخزن یا دیگ بخار استفاده می شود. عینک دید ساده می تواند یک لوله پلاستیکی یا شیشه ای باشد که از یک انتها به قسمت زیرین مخزن و از طرف دیگر به قسمت بالایی مخزن متصل شود.

آنها در سبک های مختلف وجود دارند ، از جمله:

شیشه دید لوله ای - این جایی است که شیشه دید به عنوان یک لوله شفاف عمل می کند که بهره بردار مخزن یا دیگ بخار می تواند سطح مایع موجود در آن را مشاهده کند.
شیشه دید مدور - صفحه شیشه ای دایره ای شکل که از طریق آن یک اپراتور می تواند داخل یک کشتی را مشاهده کند.
جریان بینایی - شیشه دید بصورت خطی که اجازه می دهد جریان سیال در یک خط لوله مشاهده شود.
شیشه دید چگونه کار می کند؟
عینک های دیداری پس از نصب ، به عنوان پنجره ای عملگرها را قادر می سازد تا فرآیندهای داخل مخازن ، لوله ها ، راکتورها و شناورها را مشاهده کنند. نوع شیشه ای که در ساخت عینک دید استفاده می شود یا شیشه آهک سودا یا شیشه بوروسیلیکات است که این به دلیل استحکام آنها است. فلزات مورد استفاده معمولاً نوعی فولاد ضد زنگ هستند ، این مواد به دلیل استحکام انتخاب می شوند.

انواع شیشه دید
بسته به آنچه در سیستم شما استفاده می شود ، مجموعه وسیعی از عینک دید برای انتخاب وجود دارد. در زیر فقط چند مورد از عینک های دیداری است که ما در اینجا در BM Engineering ارائه می دهیم.

INOXPA 8000
شیشه دید لوله ای Inoxpa 8000 از یک قاب فولادی ضد زنگ و یک لوله شیشه ای ساخته شده است. این لوله بخشی از لوله سیستم می شود و امکان بازرسی آسان جریان در صنایع فرآوری مواد غذایی ، مواد آرایشی ، دارویی و مواد شیمیایی خوب را فراهم می کند. شیشه دید یک طراحی کامل و با زاویه دید 360 درجه است.

انواع شیشه دید برای کاربردهای دم
INOXPA 8057
این شیشه مسطح گیره از یک لیوان متصل شده توسط یک گیره قیمت سایت گلاس کستل  تشکیل شده است. این نوع عینک دید برای بررسی محصول ، سطح و روند کار در مخازن تعبیه شده است. آنها به طور گسترده ای در صنایع غذایی ، مواد آرایشی ، دارویی و مواد شیمیایی خوب استفاده می شود.

انواع شیشه دید
INOXPA 8050
این شیشه دید Inoxpa 8050 از شیشه ای بسته شده است که به وسیله اتحادیه بهداشتی بسته می شود. این نوع عینک دید در مخازن نیز نصب می شود تا امکان بازرسی از محصول ، سطح و روند کار را فراهم کند. این کلاس دید مسطح دارای اتصال جوشکاری din 11850 است.

با استفاده از شاخص های سطح شیشه دید روغن
VALSTEAM ADCA DW40S
Valsteam ADCA DW40S یک شیشه دید دوجداره DW است. خرید سایت گلاس کستل  برای جلوگیری از نشت بخار زنده و در نتیجه اتلاف انرژی زیاد ، برای نظارت بر عملکرد بخار دام طراحی شده است. Valsteam ADCA DW40S دارای اتصالات پیچ دار یا زنانه است.

شیشه دید پنجره دوجداره Valsteam ADCA
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد شیشه دید یا شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد انواع شیشه دید ، امروز با شماره های 0141 762 0657 یا ایمیل sales@bmengineering.co.uk با منابع مهندسی BM صحبت کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 11
بازدید : 11

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود